Producten \ TeKoS
|
TeKoS
TeKoS is een bedrijfsinformatiesysteem dat uw communicatie met
interne en externe partijen beheert. Afspraken met klanten kunnen
eenduidig worden vastgelegd en zijn voor al uw medewerkers inzichtelijk.
De resultaten van uw inspanningen zijn eenvoudig terug te koppelen
naar zowel de interne en externe gebruikers (klanten). Met deze
terugkoppeling is effectieve communicatie en kwaliteitsbewaking
op ieder niveau mogelijk.
Zowel gebruikers als managers ervaren TeKoS als een onmisbaar hulpmiddel
om hun dagelijkse werkzaamheden te ondersteunen.
Feature list
- Meldingen
De communicatie binnen TeKoS vindt plaats door middel van meldingen.
Hierin wordt de communicatie vastgelegd en kunnen taken gedelegeerd
en teruggekoppeld worden.
- Fasemodel
Meldingen kunnen zich in verschillende fases bevinden die de huidige
status van de melding weergeeft. Welke fases dit zijn wordt vastgelegd
in het Fasemodel dat specifiek voor uw onderneming wordt opgebouwd.
Het is gebleken dat het Fasemodel van TeKoS een bijzonder krachtig
hulpmiddel kan zijn om zelfs de meest complexe situaties correct
af te handelen.
- Acties naar aanleiding van het Fasemodel
In het fase model kunnen specifieke acties aan een faseovergang
gekoppeld worden. Hierdoor kunnen in een fase overgang acties
uitgevoerd worden, zoals het verzenden van een email naar degene
die verantwoordelijk wordt voor de melding.
- Ticketnummer / Melding vervolgen
Iedere melding die opgevoerd wordt krijgt een uniek ticketnummer.
Dit maakt het volgen van meldingen binnen het systeem eenvoudig
en doeltreffend. Ook klanten kunnen met behulp van het unieke
ticketnummer hun melding volgen, zij krijgen echter alleen de
communicatie te zien die vrijgegeven is voor externe doelen. Overigens
is ieder ticketnummer voorzien van een hyperlink, zodat u nooit
nummer hoeft in typen.
- Private Notes
De tekst in meldingen bestaat uit twee delen. Een publiek deel
en de privé aantekeningen. Dit zijn notities die alleen
gebruikers van het systeem kunnen zien, waardoor meldingen die
zichtbaar zijn voor klanten wel klant specifieke gevoelige informatie
kunnen bevatten zonder dat deze zichtbaar is voor de klant.
- Deadlines
Vanzelfsprekend kennen meldingen een deadline. Hierdoor is in
overzichten te zien wat de meest urgente aandachtspunten zijn.
- Melding overzichten
In TeKoS zijn alle noodzakelijke overzichten van meldingen aanwezig.
Deze overzichten geven snel toegang en er kan op verschillende
kolommen en te filteren worden gesorteerd. Per gebruiker kan ingesteld
worden welke overzichten gebruikt worden. Hierdoor ervaart iedere
gebruiker TeKoS als een heel persoonlijk, overzichtelijk en efficiënt
hulpmiddel.\
- Meldingen zoeken
Met behulp van een geavanceerde zoekmachine wordt het terugvinden
van relevante (historische) informatie erg snel en gemakkelijk
binnen TeKoS. Voor bedrijven en helpdesks is dit vaak van levensbelang.
- Klanten
Het systeem heeft uitgebreide mogelijkheden om klantgegevens op
te slaan. Gegevens van klanten zijn terug te vinden in het adressenboek
van waaruit een klant in behandeling genomen kan worden. Vanaf
dat moment wordt in overzichten van meldingen gefilterd op deze
klant zodat alleen specifieke meldingen getoond worden.
- Projecten
Binnen TeKoS is het mogelijk om projecten te definiëren.
Hiermee kunnen meldingen en klanten verder gegroepeerd worden
voor allerlei doeleinden. Net als een klant, kan ook een project
in behandeling genomen worden waardoor alleen de meldingen die
bij het project horen zichtbaar zijn in het overzicht.
- Categorieën
Binnen projecten worden categorieën gedefinieerd waaraan
meldingen gekoppeld worden. De categorie is een eigenschap van
de melding en geeft aan wat voor soort melding dit is.
- Klanten, projecten en categorieën combineren
Door te werken met combinaties van klanten, projecten en categorieën
kunt u snel en efficiënt de meest ingewikkelde organisatievormen
beheren. TeKoS kent op dat gebied weinig beperkingen, zo kunnen
klanten zelfs een bepaalde rol binnen projecten hebben. Het rechtenbeheer
binnen TeKoS zorgt voor een correcte afhandeling.
Gebruikers
- Gebruikers
Binnen het systeem zijn er gebruikers aan te maken die zich bij
het systeem kunnen aanmelden. Deze gebruikers mogen meldingen
aanmaken en kunnen verantwoordelijk zijn voor meldingen.
- Gebruikersrechten
Binnen TeKoS is het mogelijk om gebruikers rechten te geven voor
specifieke taken binnen een context van een project en/of categorie.
Hierdoor is heel nauwkeurig in te stellen welke gebruiker wat
mag binnen het systeem.
- Gebruikersinstellingen
Iedere gebruiker kan zijn eigen instellingen kiezen zoals hij/zij
het prettigst werkt. Zo kan de gebruiker bijvoorbeeld per overzicht
instellen welke kolommen hij/zij zichtbaar wil hebben en hoe het
overzicht standaard gesorteerd wordt.
Gebruikers Interface
- Web Based Software
TeKos is web based software, hierdoor is het mogelijk om met alleen
een internet browser en wachtwoord gebruik te maken van de applicatie,
ook op locatie bij de klant. Tevens betekent dit dat er binnen
uw organisatie geen software geïnstalleerd hoeft te worden
doordat de applicatie draait op een door BitBox onderhouden webserver.
- Ondersteuning voor meerdere talen
TeKoS kan eenvoudig omgezet worden naar andere talen. De resourcemanager
maakt het mogelijk om een taal voor alle gebruikers, maar ook
voor gebruikers afzonderlijk in te stellen.
- Uw eigen gebruikersinterface
Door een geavanceerde scheiding tussen de applicatie en de feitelijke
gebruikers interface is het mogelijk om de gebruikers interface
aan te passen voor doelen en specifieke wensen van klanten die
past bij uw huisstijl.
|