Service en helpdesk
Daar waar een service en helpdesk noodzakelijk zijn om de klantenkring
optimaal van dienst te kunnen zijn komen een aantal specifieke problemen
naar voren. Beschikbaarheid van informatie is altijd van het allergrootste
belang om uw klanten snel en accuraat tevreden te stellen.
Helpdesk medewerkers die gebruik maken van BitBox software hebben
het voordeel dat ze alle aanwezige informatie in een oogwenk op
hun scherm hebben. Een overzicht van de klanthistorie, eventueel
toegespitst op het specifieke geval, of simpelweg alle vermeldingen
van soortgelijke klantvragen in het verleden mét het resultaat
van de mogelijke oplossingen. Plotseling wordt de kennis van uw
meest ingewerkte medewerker gedeeld door alle collega’s en
worden uw klanten aangenaam verrast door een helpdesk met kennis
van zaken.
De helpdeskmedewerker wordt verder ontlast doordat vragen moeiteloos
opgenomen kunnen worden in de rubriek ‘Veel voorkomende vragen’
die door klanten geraadpleegd kan worden voordat men de helpdesk
gaat bellen. Het resultaat van BitBox software voor klantondersteuning
is vrijwel direct meetbaar in een afname van de helpdeskbelasting
en een toename van de klanttevredenheid. Vanzelfsprekend drukt dit
de kosten van de helpdesk, waardoor managers hun budgetten beter
kunnen beheersen.
Beheersbaarheid van informatie en kosten is met een BitBox oplossing
eenvoudig geworden. Het management overzicht van de prestaties,
doelstellingen en deadlines, maakt dat u overal ter wereld een actueel
zicht op uw bedrijf kunt hebben. Het aansturen van uw medewerkers
gaat in één moeite door met hetzelfde systeem, of
het nu om één medewerker of hele groepen gaat, met
een muisklik brengt u iedereen op de hoogte.
BitBox brengt een intelligente oplossing voor Service en Helpdesk
toepassingen op de markt onder de naam TeKoS. Neem contact op met
BitBox en ervaar net zoals andere klanten hoe TeKoS door uw bedrijf
omarmd wordt en binnen de kortste keren niet meer weg te denken
is uit uw werksituatie.
|